2012-08-30

Mitt, mitt, mitt!

Nu är det mitt!
Tillträde till huset!

Delvis möblerat...
Det finns iaf gott om extrasängar om någon kommer och hälsar på =))
Det blir till att röja först, men det finns ett beboeligt rum på ca 20 kvm.
väggarna och golvet är bra.
Likaså innertaket, lite isolering där, så blir det inte så
stor yta att värma upp.
Och två dörrar som stänger av resten av huset, så kan jag bo där
medan jag börjar göra i ordning resten.
Där finns en vedspis som kanske fungerar.
Här blir det fina sovloft.

Massvis med byggmaterial...





Bara att sätta igång!


1 kommentar:

  1. jag säger bara lycka till och gläds med dej i din lycka. både i hus och kärlek, underbart vännen.
    och ska följa din blogg.. så härligt med människor som likt jag ser det som finns under ytan utan att se problemen.
    jag har ett hur som ska renoveras, men inte i samma omfattning som ditt.
    många härliga kramar till dej
    och jag får kanske komma o se huset irl som de säger , nån gång,,
    mera kram

    SvaraRadera