2012-12-07

DrömmVänner ♥

Ofta om man försöker förverkliga sina drömmar så brukar människorna omkring en försöka förminska den med ord som "Det går inte!", "Det klarar du aldrig!" osv.

Men jag är gynnad för runt mig har jag massor av Vänner som stöttar mig i mitt drömmande på alla vis. De kommer inte bara med stödjande ord och kloka råd utan stödjer mig också mera handgripligt. I går fick jag ett telefonsamtal från en lycklig Carina som berättade att hon, Carola, Jenni, Susanna, Tobias och Tommy ville ge mig ett elverk! bara för att de ville att jag skulle ha ljus i Trollstorp så att jag kunde vara där och greja så mycket jag ville.

Så nu kan jag det och dessutom kommer elverket väl till pass till att driva maskiner som jag behöver, inte minst betongblandaren som jag kommer att använda till våren då det blir dax att mura. I ett senare skede så kommer det att utgöra reservkraft tills jag uppgraderat mitt elsystem så det täcker mina behov.

Tack mina Fantastiska Söta Vänner!  ♥ ♥ ♥

2 kommentarer: